(Μέρος A'  1-1836 σχόλια)

Σχόλια

Ο χρήστης Leda είπε…
Γραψτε εδω τα σχολια σας, τα παραπονα σας, τους πονους σας και τις λυσεις σας...οπως τα αισθανεσθε! Ειμαστε ολοι μαζι σε αυτο!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Καλησπέρα Λήδα μου. Καλησπέρα σε όλες τις αγαπημένες μου φίλες. Ελπίζω να είστε καλά, σας πεθύμησα... φιλιά..
Ο χρήστης Λήδα είπε…
Καλημερα Χριστιανα μου. Τι κανουν οι υπολοιποι φιλοι αραγε? Πως τα πηγατε με το κρυο?
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Kalimera,
Imai galida,maino stin Hellada 35 kronia...! Sorry, den boro na sas grapso sti glossa sas, omos diavaso Hellinika.
Simera imai aroumeni yiati anakalispsa to Forum Imomyialgia stin HELLADA.Eho Fibromyalgia, 1 krono, kai sto Ipokratieo hospital Dr Vassilpoulos ,mou exetasai kai diagnosai ti arostia mou, sin to problema artritida pandou...!
Akoloufo, Forum sti Galia ,Canada kai Belgio kai American Fibromyiagia forum..Omos Fa ifela na kouvediaso, kai na knoriso stin Hellada, atoma pou zounai mai afti Arostia..
'Bonne journee'..Mreille.
Ο χρήστης Λήδα είπε…
Bonne journee a vous aussi. Εγω ειμαι η Λήδα που εφτιαξα το σαιτ αυτο για να βοηθησω κι αλλους που ταλαιπωρουνται απο αυτην την παθηση. Χαιρομαι πολυ που μπορω να τα κανω αυτο. Κι εγω στον κ. Βασιλοπουλο πηγαινω. Ειναι καταπληκτικος ανθρωπος και γιατρος. Θα κανονισουμε και συναντηση συντομα κι ισως να βρεθουμε κιολας απο κοντα.
Γραψτε μου στο inomyalgia@gmail.com ωστε να σας δωσω το τηλεφωνο μου.

a bientot, Λήδα
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
merci Lida.
to E-mail mou inai: lefevre@otenet.gr

Mireille
Ο χρήστης Λήδα είπε…
merci beaucoup Mireille. Je te souhaite une bonne journee sans douleurs. Ευχομαι σε σας και σε ολους τους φιλους μια ομορφη μερα χωρις πονους.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Λήδα τι άλλαξε εδώ και δεν παίρνουμε μήνυμα με τις αναρτήσεις; Νομίσαμε πως είχε κλείσει το forum. Πάμε για ΝΕΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 24 ΜΑΡΤΙΟΥ 17.00 ΜΕΤΡΟ; Τα μειλ από την Ομάδα τα παίρνεις;
Ο χρήστης Λήδα είπε…
δεν ξερω τι εχει γινει με το φορουμ, δεν εβλεπα κ εγω τα τελευταια μηνυματα. Αναγκάστηκα να ξεκινησω νεα σελιδα. πρεπει να το κοιταξω αλλα ο τεχνικος μου ειναι αφαντος.
24 Μαρτιου?? αχ δεν ξερω αν μπορω. τα μειλ τα παιρνω αλλα ειχα πολυ καιρο να τα κοιταξω. Σημερα θα τα διαβασω.
Ο χρήστης lella είπε…
Nα’μαι κι εγω!!!!! Τι κανετε παιδια? Εγω ειχα και εχω διαφορα…οπως παντα…χωρις ανασα!!! Κυλες, καρδια, πιεση και ….. Πελματιαία απονευρωσίτιδα και τενοντιτιδα του αχιλλειου τενοντα. Τοσο καιρο ημουνα αποσχολημενη με τις κυλες μου και κανενας γιατρος δεν ηθελε να μου γραψει φυσιοθεραπιες και αναγκαστικα να τις πληρωσω πολύ ακριβα, και τωρα για την πελματιαια πρεπει να δώσω αλλα 800 ευρω……για ονομα του θεου!!!!!! Επισης εχουνε σταματησει την παραγωγη του Saroten….. και δεν ξερω τι θα κανω…….τι να παρω τωρα?
Αυταααα!!!
Ο.Κ. για συναντιση 24.3
Φιλακια
Λελλα
Ο χρήστης Leda είπε…
γεια σου Λελλα μου χαθηκαμε!!! Ωχ τι περασες/περνας κι εσυ βρε κουκλα!!! Εγω δοξα το Θεο επιτελους μετα απο 2 χρονια ταλαιπωριας, ειμαι καλα!! Παιρνω τα φαρμακα μου αλλα τουλαχιστον νιωθω υγιης. Για το σαροτεν πρεπει να ρωτησεις το φαρμακειο να σου δωσουν φαρμακο με την ιδια δραστικη ουσια. Σε ειχα παρει καποια στιγμη να τα πουμε αλλα δε μου απαντησες.
Ο χρήστης lella είπε…
Xairome poy eisai kala Lidaki. Rotisa to farmakopios alla den mporei na me bohtisei. Signomh poy den apantisa alla den eida kamia dikh soy klhseh sto kin moy. 8a se parv ego molis 8a exv ena apogeuma elef8ero gia kafe. Filakia.
Ο χρήστης Ληδα είπε…
Σε ευχαριστω πολυ Λελλα μου! Ναι ειμαι καλα πια. Σε ειχα παρει γιατι ημουν κοντα σου. Καλα δεν πειραζει. Οποτε μπορεις θα χαρω πολυ να σε δω.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Γειά σας!
Νομίζω πως πάσχω απο ινομυαλγία, αλλά δεν είμαι σίγουρος.
Ηθελα να ρωτήσω αν είναι μια συγκεκριμένη πάθηση ή είναι απλά ένα αθροισμα κάποιων συμπτωμάτων που οφείλονται στην κατάθλιψη.
Ποιά είναι η γνώμη σας για το θέμα;
Υπάρχει κάποιος ειδικός καλός γιατρός που γνωρίζετε;
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
γειασας κι απο μενα,μολις σημερα σας ξαναβρηκα και ειμαι πολυ χαρουμενη γι αυτο.σαςευχαριστω που υπαρχετε και κυριως τη ληδα για το πολυ ενημερωτικο σαιτ.οσο για το σαροτεν η γιατρος μου μου προτεινε το μινιτραν 2-25.σας ευχομαι καλη ανασταση χωρις πονους. ζουζουνι
Ο χρήστης Leda είπε…
ειναι συγκεκριμενη παθηση. Δεν εχουν ολοι με ινομυαλγια, καταθλιψη. αυτο μπορει απλα να τυχει,αν ποναει καποιος καιρο κ δεν τον πιστευουν πχ.
Εγω πηγαινω στον Βασιλοπουλο στο Ιπποκρατειο

Ζουζουνι γεια σου.Να'σαι καλα. το'χω παρει κ εγω το μινιτραν ελπιζω να σου παει.
Χρονια πολλα σε ολους μας!
Ο χρήστης Ρεβεκκα είπε…
Τεταρτη παω Πατρα για επισκεψη 2η στον ρευματολογο.ειμαι λιγο επιφυλακτικη μαζι του.επαιρνα το Σεροξατ κ με πονουσε το στομαχι μου κ ειχα κ ναυτιες.δεν με πιστευε ,με τα πολλα αλλαξα κ παιρνω το Λαντοσ.Δεν εχω παρενεργειες αλλα οι πονοι συνεχιζουν.ειδικα οταν περιμενω να αδιαθετησω.θελω να προσπαθησω με ομοιοπαθητικη αλλα θα βοηθησει λετε?γιατι δεν καλυτερευω με τα χαπια ?το μονο που εχει βελτιωθει ειναι αυτη η αισθηση πονου σε ολο το σωμα κ εξαντληση το πρωι που σηκωνομουν.θα σας πω νεα μολις γυρισω.φιλια.
Ο χρήστης Ληδα είπε…
TO ladose αφορα τη σεροτονινη κ τη διαθεση οχι τους πονους απο την πειρα μου.
http://psi-gr.tripod.com/drugs/fluoxetine.htm
αλλα οπως lyrica κ neurontin πχ βοηθαει στoυς πονους
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Γειά σου Ρεβέκκα. Τα αντικαταθλιπτικά που παίρνεις διαχειρίζονται το άγχος όχι τους μυς σου. Γι αυτούς δεν υπάρχουν χάπια. Μόνο άσκηση, φυσιοθεραπεία, μασάζ κλπ, βιταμίνη D3 και Μαγνήσιο. Η Ομοιοπαθητική κάνει θαύματα αρκεί να βρεις καλό γιατρό. Κατά τη γνώμη μερικών από εμάς, οι Ρευματολόγοι δεν ξέρουν την τύφλα τους για την ΙΝΜ και συνταγογραφούν στην τύχη. Να προσέχεις και τον εαυτό σου κι αυτούς.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Γειά σου Ρεβέκκα. Τα αντικαταθλιπτικά που παίρνεις διαχειρίζονται το άγχος όχι τους μυς σου. Γι αυτούς δεν υπάρχουν χάπια. Μόνο άσκηση, φυσιοθεραπεία, μασάζ κλπ, βιταμίνη D3 και Μαγνήσιο. Η Ομοιοπαθητική κάνει θαύματα αρκεί να βρεις καλό γιατρό. Κατά τη γνώμη μερικών από εμάς, οι Ρευματολόγοι δεν ξέρουν την τύφλα τους για την ΙΝΜ και συνταγογραφούν στην τύχη. Να προσέχεις και τον εαυτό σου κι αυτούς.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
leda mou sou eixa 3ana gra6i alla mallon kati den pige kala :) kai ego perimena me anipomonisia tin apantisi sou!!!ego pasxo apo reumatoidis arthritida kai inomialgia eimai 23 xrono !! iparxi kaneis pou giatraftike telios apo autes tis pathisis?????me parakolouthi enas kivernitikos giatros kai tora tin paraskevi tha paw kai gia mia 2 gnomi diskolevome na to dexto gt exo akoma xronia mprosta mou gia na taleporoume apo tous ponous !!! kai kathe xronos pou perna na agonio an tha xirotere6o i tha statheropioitho.
euxaristoume gia tin enimerosi :):)

FRITTA
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Καλησπέρα, είμαι 30 χρονών και έχω ινομυαλγία απτα 20 μου. Η ρευματολόγος που είχα πάει τοτε μου είχε πεί οτι έχω αυτη την ασθένεια και οτι πρέπει να μάθω να ζώ με αυτήν. Μου είχε γράψει και κάτι αντικαταθλυπτικά που δεν πήρα ποτέ. Πέρα απτον πόνο που είναι στιγμές που κοντέυει να μου στρίψει, κυρίως το βράδυ που ξαπλώνω, είναι και αυτο το αίσθημα κόπωσης που εχω συνέχεια. Πάνε 10 χρόνια τωρα, θα τελειώσει ποτέ αυτο το μαρτύριο?
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Το "θα τελειώσει ποτέ αυτό το μαρτύριο;" είναι μια Κακή ερώτηση που παίρνει μια Κακή απάντηση: "ΟΧΙ".
Δοκίμασε το "θα μπορέσω να ζήσω αντέχοντας τον πόνο;" και θα πάρεις το ΝΑΙ σου. Αρκεί η ζωή που επιλέγεις να έχει κάποιο νόημα για σένα. Είναι σαν την γέννα - αντέχεις γιατί ξέρεις πως αξίζει τον κόπο. Και να θυμάσαι πως η αίσθηση πόνου που έχουμε είναι τριπλάσια από το κανονικό: έρχονται 3 χαρτιά από την εφορία για το ίδιο χρέος κατά λάθος. Μην πληρώσεις 3 φορές!
Ο χρήστης Έλσα είπε…
Γειά σας παιδιά.Με λένε Έλσα και διαγνώσθηκα με ινμ πρίν 10 μήνες,μετά από την δεύτερη γέννα μου.Παίρνω πολλά φάρμακα αλλά ο πόνος πόνος.Έχω τρία παιδιά και πρέπει να αντέξω αλλά...δεν ξέρω με τι λόγια να περιγράψω την απελπισία που νιώθω.Τέλως πάντων,σας εύχομαι ότι καλύτερο.
Ο χρήστης Έλσα είπε…
Γειά σας παιδιά.Με λένε Έλσα και διαγνώσθηκα με ινμ πρίν 10 μήνες,μετά από την δεύτερη γέννα μου.Παίρνω πολλά φάρμακα αλλά ο πόνος πόνος.Έχω τρία παιδιά και πρέπει να αντέξω αλλά...δεν ξέρω με τι λόγια να περιγράψω την απελπισία που νιώθω.Τέλως πάντων,σας εύχομαι ότι καλύτερο.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Εχω διαβάσει οτι η ινομυαλγία μπορεί να κρατήσει απο καποιους μήνες μεχρί και δέκα χρόνια, δεν ισχύει αυτο?
Ο χρήστης antonis είπε…
Για όλους τους νέους συμπάσχοντες, που τους απασχολούν πολλά ερωτημάτα και δέχονται κάθε λογής πληροφορίες, θα τους έλεγα τα παρακάτω

Η ινομυαλγία είναι δυσίατο (όχι ανίατο) σύνδρομο χρόνιου πόνου

Δεν ξέρουμε πως και πότε ξεκινά

Μπορεί κάποιος να το έχει από έφηβος μέχρι τα βαθιά γεράματα

Μπορεί να προκαλέσει κακό ύπνο και άρα κόπωση

Μπορεί όπως όλοι οι χρόνιοι πόνοι να προκαλέσει κατάθλιψη

Ο πόνος θα μειωθεί σε ένταση με
1.άσκηση, καθημερινές διατάσεις
2. θεραπέια με μαλάξεις (manual therapy) από ειδικευμένο φυσιοθεραπευτή
3. αποφυγή άσκοπης έκθεσης σε άγχος
4. αποφυγή άσκοπης έκθεσης σε αλλαγές θερμοκρασίας
5. αλλαγή στάσης σώνατος σε υπολογιστή, τηλεόραση, εργασία
6. φάρμακα ανα διαστήματα (αντικαταθλιπτικά, παυσίπονα, και κάποια φάρμακα που μειώνουν την αίσθηση του πόνου)

Για να έχετε καλύτερη ζωή πρέπει να συνδιάσεται αρκετά από τα παραπάνω και όχι ένα ή δύο μόνο

Πρέπει να σας απορροφά η καθημερινότητα και όχι ο πόνος

Μη αναζητάτε να θεραπευτείται αλλά να ζήτε καλά και άς πονάτε παράλληλα

Μη ξεκινήσετε εναλλάκτικές θεραπείες ά δεν εφαρμόσετε τα παραπάνω. Ολές έχουν προσωρινά αποτελέσματα

Η ινομυαλγία που σας διέγνωσαν, μπορεί και να είναι σύνδρομο χρόνιου μυοπεροτοναικού πόνου άν δεν πονάτε και στα τέσσερα σημεία του σώματος σας (πάνω - κάτω - δεξιά - αριστερά). Στην περίπτωση αυτή έχετε λιγότερη έκταση μυών να ασχολείστε μαζί τους. Πάντως για κάποιους τα δύο σύνδρομα συμπίπτουν

Η ινομυαλγία δεν είναι αυτοάνοσο, δεν έιναι φλεγμονή, δεν χτυπάει εσωτερικά όργανα, δεν προκαλεί δευτεροπαθείς ασθένειες και κυρίως δεν σας σκοτώνει

ρωτήστε και κάτι ακόμη ...
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
antoni eipais oti den prokali deuteropathis .. omos einai inomialgia einai deuteros pathis asthenia etsi??? i mipos .
kano lathos
Ο χρήστης ANTONIS είπε…
Είναι άγνωστο, αν η ινομυαλγία είναι αποτέλεσμα πρωτοπαθούς αρρώστιας ή κάποιας δυσλειτουργίας του οργανισμού.

Σε αρκετούς από όσους έχουν ινομυαλγία, συνυπάρχουν και άλλες παθήσεις όπως θυρεοειδίτιδα, ρευματοειδής αρ., ερ. λύκος που είναι αυτοάνοσα, αλλά και απλές αρθρίτιδες που είναι φλεγμονές, αλλά και σύνδρομα όπως το ευερέθιστο έντερο αλλά και αγχώδεις διαταραχές όπως κρίσεις πανικού αλλά και ημικρανίες κλπ κλπ, οπότε άκρη δε βγάζεις.
Σε πολλούς δεν υπάρχει τίποτε άλλο, από χρόνιο πόνο

Αν σκεφτείς ότι στην Αμερική, λένε ότι 2 με 3% του γενικού πληθυσμού έχει ινομυαλγία, δηλαδή πολλά εκατομύρια άνθρωποι, αυτοί όλοι δεν έχουν πρωτοπαθή αρρώστια προφανώς.

Μην ασχολείσαι τι προκάλεσε την ινομυαλγία, αλλά σιγούρεψε ότι έχεις ινομυαλγία (δε φτάνει δυστυχώς η διάγνωση ενός μη σχετικού γιατρού)και στη συνέχεια διαχειρίσου την. Δεν είναι το τέλος του κόσμου.

Αγνωστε/η γερός/η να είσαι
Ο χρήστης Έλσα είπε…
Φίλε Αντώνη σε ευχαριστούμε για τις πληροφορίες,είναι πραγματικά πολύ χρήσιμες.Το πρόβλημα όμως είναι πως ζεις πονώντας συνέχεια?Πως λειτουργείς?Και ειδικά όταν βασίζονται άνθρωποι πάνω σου?Δεν υπάρχει κανείς από το forum που να απαλλάχθηκε από τους πόνους?Μια ελπίδα ρε παιδιά!Κάτι να κρατηθούμε.Σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
vasika antoni eimai 23 xronon kopela kai edo kai ena misi xrono trexo apo giatro se giatro mexri prin 6 mines pou ekana ilektromiografima diagnostika me inomialgia (miopatheia)kai reumatoeidis arthitida ...:(! tin paraskevi piga kai se 2 giatro gia mia 2 gnomi kai ilpiza oti tha mou elege oti o protos ekane lathos diagnosi kai na stamatiso tis kortizones kai tin methotre3ani! distixos gia mena simfonines 100% me tin proti diagnosi kai oxi mono auto mou erga3e kai kati alles e3etasis gt me kati allous ponous pou exo sta entera ipo6iazetai elkodis kolitida (afou iparxi kai klironomikotita) kai eipai pos auto sxetize me tin reumatoidi!! den 3ero an tha kano tis e3etasis kourasika na perimeno apotelesmata kai panta na vriskoun kati!!!!!!!!!

einai na min mple3is mazi tous
Ο χρήστης lella είπε…
Geia sas paidia,
piga se allo reymatologo gia na moy dosei allo antikatathliptiko gia thn inm, moy edose to Cymbalta. Shmera to peira to proi stis 10.00 kai meta apo 2 orew pethana stous ponous sto stomaxi, nautia para poli, zalades kai den kratieme ortia.....ti einai auto??? Etsi einai sthn arxi???
Poso krataei. Den mporesa na balo tipota sto stoma mou apo tote.
apantiste paidia.....bohyheia!!!
Lella
Ο χρήστης Λήδα είπε…
Συγνωμη φιλοι και φιλες που εχω χαθει τελευταια, απλα ειχα ξανα επιληπτικες κρισεις και πολυ αγχος στη δουλεια οποτε δεν προλαβαινα. Υποσχομαι θα απαντω πιο συντομα απο δω και περα. Ουτως η αλλως το ονομα του site ανανεωθηκε για αλλα 2 χρονια, χαρη στην ευγενικη οικονομικη προσφορα μιας φιλης και συμπασχουσας.

-------------
Λελλα μου εγω δεν ειχα καμια παρενεργεια με το cymbalta και τωρα παιρνω διπλη δοση των 120 mg. Ρωτα το φαρμακοποιο να σου δωσει κατι για το στομαχι προφανως σου επεσε βαρυ.
Ο χρήστης Ρεβεκκα είπε…
Και ενω ολα φαινονταν να πηγαινουν καλυτερα εδω κ 1 εβδομαδα εχω αρχισει παλι να ποναω σε ολο μου το σωμα.τα δαχτυλα μου δε χαλια.γιατι γινεται αυτο?το καλοκαιρι κ περισυ ημουν χαλια.ειναι η εποχη?παιρνω απο γεναρη φαρμακα κα ειδωμεν.ξερει κανεις καποιον καλο ομοιοπαθητικο στην Πατρα μηπως ξεκινησω τιποτα εναλακτικο?αυτα τα νεα μου,Εσεις οι υπολοιποι πως τα πατε?γιατι δεν γραφει κανενας?
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Welcome back Rebecca και να διαβάσεις προσεκτικά όσα έγραψε ο Αντώνης.Δυστυχώς είχαμε μόνο ένα από Πάτρα που έγινε καλά (ευτυχώς)μια και έφταιγαν τα σφραγίσματα με υδράργυρο. Τα αφαίρεσε σε ομοιοπαθητικό οδοντίατρο και συμπτώματα ΙΝΜ τέλος! Τα εναλλακτικά θέλουν και μια γενική τοποθέτηση υπέρ του φυσικού. Σε καταστήματα με βιολογικά μπορεί να σου δώσουν συστάσεις ακόμη και για γιατρούς.Αλλά δεν φτάνει αυτό.Καλύτερα να μην πας σε κάποιον αν δεν μάθεις από ασθενή του τι αξίζει. Καλή τύχη και λίγη προσοχή στο air condition.
Ο χρήστης Leda είπε…
Γεια σας παιδια τι κανετε??
Συγνωμη για την εξαφανιση μου αλλα υπηρχαν παλι θεματα υγειας κι ηθελα λιγο να δωσω εμφαση σε αυτα.

Ελπιζω να'στε καλα και να μην απογοητευεστε.

Εγω εδω ακομα το παλευω, με τα ιδια φαρμακα, αλλα εκανα αρκετα μπανια φετος και περιεργως πως τα χερια μας αντεξαν. Οπως και η πλατη αντεξε το κρυο νερο. Συνιστω πισινα χωρις δευτερη κουβεντα. Εστω κ τις λιγες φορες που πηγα, αντεξα τη θαλασσα πολυ περισσοτερο.

Ελσα εγω ειχα μια επιδεινωση για καποια χρονια (βλ. συναισθηματικα προβληματα κ καταθλιψη)αλλα τωρα ειμαι καλυτερα απο παλιοτερα. Οποτε υπαρχει και καλυτερο.

Ρεβεκκα εγω ειμαι με φαρμακα κοπελα μου κι εχω βοηθηθει πολυ. Αλλα μετραει παρα πολυ κι η διαθεση μας. Εγω κανω και ψυχοθεραπεια κ ειναι η πρωτη χρονια που παρολου ολες τις δυσκολιες που μου ηρθαν, δεν αισθανομαι ¨αρρωστη με ινομυαλγια¨ οπως παλιοτερα. Ποναω αλλα οχι καθημερινα κ χρησιμοποιω τα χερια μου πολυ περισσοτερο.

Καλλιοπη τα φιλια μου. Ελπιζω να'σαι καλα. Σε ευχαριστω που απαντας. Κι εσενα Αντωνη. Να'στε καλα παιδια.

Καλο υπολοιπο καλοκαιριου να'χουμε.

Λελλα πως εισαι?
Ο χρήστης Ρεβεκκα είπε…
Τι εχι γινει κ μου ερχονται ολο μυνηματα που δεν καταλαβαινω?ολα καλα?
Ο χρήστης Λήδα είπε…
Ρεβεκκα μου δεν καταλαβαινω κι εγω. Εγω ειμαι καλα με τα συνηθισμενα πονακια. Οσο για το site δεν ξερω τι να σου πω.

Εσυ πως εισαι?

Λήδα
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
geias sas paidia,
to csero oti exo polu kairo na grapso alla panta sas skeftomai.
Lida, ti kaneis? Ego eimai metria. Oi ponoi exoun sugkentrothei ston auxena kai suxna exo ponokaifalo.Mou einai polu diskolo kai na grafo sto computer. Exo gremismata sto spiti me mastoroi ktl. Molis 8a teleioso leo na pao sto giatro sto evanghelismo mipos mou allazei to saroten to opoio den mou kanei pia tipota.
filakia
Lella
Ο χρήστης Λήδα είπε…
Lella μου χαιρομαι πολυ που σε ακουω σε σκεφτομαι συχνα. Εγω ειμαι γενικα πιασμενη και ειδικα στο χερι το δεξι που ποναει. Ο αυχενας μαγκωμενος αλλα αντεχει. Κανε υπομονη, να τελειωσουν οι δουλειες. Η αλλαγη καιρου δε βοηθαει κιολας και δες και το φαρμακο. Εγω για την ωρα καλυπτομαι με lyrica+cymbalta +risperdal για ψευδοεπιληψια το οποιο ομως βοηθα και στα μυϊκα. Ελπιζω να τα πουμε κι απο κοντα γιατι μου εχεις λειψει. Πολλα φιλια
Ο χρήστης lella είπε…
Γειας σας παιδιά!!!
Λιδακη, σου υπόσχομαι ότι μόλις τελειώσει ο χαμός που γίνετε στο σπιτι μου, θα βρεθούμε ….Για μενα οι πονοι ολο και χειροτερεύουν …. Το προϊ δεν υπάρχει μερος του σοματος μου που δεν με ποναει, ειδικά τώρα που σιγα σιγα σταματώ το σαροτεν. Κοιμάμαι άσχημα και ποναω αρκετά..Βέβαια η αλήθεια είναι ότι κανω και πολλες δουλείες αλλά δεν γίνετε αλλιος………τα δεπον με βοηθανε καπος. Ήθελα επίσης να σου πω ότι υπάρχουν άλλα 2 ατομα που μου ζητησανε την διεύθυνση του σιτε μας. Ενας είναι ανδρα και του ειπανε ότι πασχει από ινμ και συντ. χρονια κοποση…(τον λενε Θεοδωρης και είναι γιατρος). Θα σε παρακαλούσα να του δοσεις καποιες πληροφοριες…..εσυ ξερεις καλύτερα από μενα. Η άλλη είναι μια κυρια που υποφέρει πολύ και Μαρια.
Σας χαιρετώ όλους
Λελλα
Ο χρήστης lella είπε…
Γειας σας παιδιά!!!
Λιδακη, σου υπόσχομαι ότι μόλις τελειώσει ο χαμός που γίνετε στο σπιτι μου, θα βρεθούμε ….Για μενα οι πονοι ολο και χειροτερεύουν …. Το προϊ δεν υπάρχει μερος του σοματος μου που δεν με ποναει, ειδικά τώρα που σιγα σιγα σταματώ το σαροτεν. Κοιμάμαι άσχημα και ποναω αρκετά..Βέβαια η αλήθεια είναι ότι κανω και πολλες δουλείες αλλά δεν γίνετε αλλιος………τα δεπον με βοηθανε καπος. Ήθελα επίσης να σου πω ότι υπάρχουν άλλα 2 ατομα που μου ζητησανε την διεύθυνση του σιτε μας. Ενας είναι ανδρα και του ειπανε ότι πασχει από ινμ και συντ. χρονια κοποση…(τον λενε Θεοδωρης και είναι γιατρος). Θα σε παρακαλούσα να του δοσεις καποιες πληροφοριες…..εσυ ξερεις καλύτερα από μενα. Η άλλη είναι μια κυρια που υποφέρει πολύ και Μαρια.
Σας χαιρετώ όλους
Λελλα
Ο χρήστης Unknown είπε…
Γεια σας απο κοζανη.Σας παρακολουθω και ειναι σαν να σας ξερω καιρο.Πασχω και εγω απο ινμ και καταλαβαινω τον πονο του καθενα.Εγω προς το παρον ειμαι καλα περνω μονο ενα φυτικο σκευασμα που με επιασε και δεν ποναω βλεπουμε .
Ο χρήστης Leda είπε…
Lella μου γιατι σταματας το saroten? δε θα'πρεπε να κοβεις τα αντικαταθλιπτικα για τον νευροπαθητικο πόνο τοσο ευκολα... κι οχι προς Θεου γρηγορα.
Τι παιρνεις αντ'αυτου? πηγες στον γιατρο? αχ λυπαμαι που πονας. παρε με τηλεφ. εχω χασει το κινητο σου γιατι αλλαξα κινητο και μου τα'χει μπερδεψει ολα.

Οποιος επικοινωνησει μαζι μου, εννοειται οτι θα τον βοηθησω... δωσε το email μου ή/και το κινητο αν χρειαστει.

πολλα πολλα φιλια κ περιμενω να σε ακουσω.

-----------------------------------------

Αννα καλημερα. Χαιρομαι που νιωθεις καλυτερα. ουτως η αλλως η Ινμ δεν πιανει ολους το ιδιο... καλως μας βρηκες.
Ο χρήστης Αντώνης είπε…
καλημέρα

χάσαμε την Καλλιόπη και το blog της αποσύρθηκε. Καλλιόπη είσαι καλά;
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Λήδα σε ψάχνω, Αντώνη μάλλον έχασες το μήνυμα - είμαι εδώ http://inomyalgiastoanagnosma.blogspot.gr/ μετά τα βαφτίσια.Διαβάστε τα αστεία μου να στεγνώσετε αν σας μούλιασε ο καιρός. Το τελευταίο είναι για την Δόση χαχα! Χαίρομαι πολύ που σε 2 μήνες έγιναν 1000 επισκέψεις, αλλά δεν βλέπω σχόλια να ξέρω αν γελάσατε.
Τι έγινε με τον κ. Καψαμπέλη; Γράψτε στο groupe αν έχετε πληροφορίες (παραμένει ανοιχτό για τα μεταξύ μας.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Άννα καλώς μας φάνηκες και γράψε μας το φυτικό μήπως ταιριάξει και σ' άλλον.Όχι εδώ.
Κάνεις αίτηση στο inomyalgia_gr@googlegroups.com
Λήδα δεν μπορείς να βάλεις τα link;
Ο χρήστης lella είπε…
Paidia, piga pempti sto Papadako sto Evaghelismo opoy iparxei giatrio inomialghia. Mo eipe oti prepei na adinatiso, na perpatiso 45 lepta tin mera, na bro tropo na xalaroso, na min csaploso to mesimeri, na epimeno na kinoyme otan ponao, oti i inomialghia telei polla pragmata na kanou me gia na kalhterepsei o ponos kai mou edose ena farmako pou 8a me voitisei na mi ponaw kai 8a me boi8isei sto 8ema tis koposeis. To farmako to lene EFEXOR XR 75 mg 1 tin mera gai tis protes 15 meres kai ama xriastei na prostesw akoma allo meta. Mou edose erotimatologio pou 8a simplirosw kai 8a tou to paw se 2 mines. Yparxei ena problima omos , auto to farmako exei ena filadio mesa 2 metra...... kai fovame na to parw....ti na kanw???? Ponaw omos polu teleftaia!! Pantos mou fanike oti o an8ropos ycsere gia ti milame kai exv tin entiposei oti asxolite polu me to 8ema.
Omos, rotaw egw twra, pernei akneis ayto to farmako. Mporite na moy peite kati????
Eleos!!! Me ta k....farmaka
Ο χρήστης Leda είπε…
Ποια link Καλλιοπη μου?

του καινουργιου σου σαιτ... δωσε μου και μια φωτο ομως να το ταιριαξω...αν αυτο εννοεις.

Ετρεχα με τα δικα μου. τρελη δουλεια στο γραφειο το πρωι, τα χερια ξεκινησαν να πονανε,οποτε δεμενα παλι... και με ξεκινησαν οι ιλιγγοι οπου δεν αντεχω... ωρες μου κραταει... δεν ξερω τι ειναι. Πρεπει να το δω κι αυτο.
Ο χρήστης Leda είπε…
Λελλα μου το'χω παρει ειναι αντικαταθλιπτικο κ ισως να βοηθαει και σε αλλα δεν ξερω...

θελει πολυ αργη διακοπη οταν θα το σταματησεις,αυτο μονο γνωριζω.
Εγω το'χα παρει για μερικους μηνες,αλλα περνουσα μειζον καταθλιψη τοτε.

τι να σου πω δοκιμασε το...
κοιτα κι αλλες φιλες πηγαινουν, βλ. Σουζη, Αννα κλπ...κ τους φαινεται καλος.
Ο χρήστης lella είπε…
Παιδια, το πειρα το EFFEXOR XR 75Mg και κιντεψα να πεθανω!!!! Εμετο, ζαλαδα, τρεμουλοκαι πιεση 15 η μεγαλη και 12 η μικρη!!!!
Τι αλλο να παρω δεν μποπ αλλοοοοοο!!
Ο χρήστης lella είπε…
Ληδα σε περνω στο κιν. αλλα δεν απαντας!!!!
Ο χρήστης Leda είπε…
σιγουρα δε σου παει Λελλα μου. Τελικα το lyrica το δοκιμασες?

Εχεις το σωστο τηλεφωνο? Δε σε πηρα γιατι ειχα τρεχαματα... αστα.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Χρόνια πολλά και με καλή υγεία

Γιατί έχουμε καλή υγεία

απλώς έχουμε και πόνους

και η ζωή συνεχίζεται

και μας αρέσει αυτό

Με φιλικούς χαιρετισμούς
ΑΝΤΩΝΗΣ
Ο χρήστης Λήδα είπε…
Γεια σου Αντωνη μου και χρονια πολλα! σωστα τα λες εχουμε υγεια, δοξα το Θεο, αρτιμελεις ειμαστε, απλα εχουμε και πονους.

Να'μαστε οσο το δυνατον γεροι και χωρις πολλους πονους να ζησουμε ομορφα αυτες τις γιορτινες μερες!

Ο χρήστης tom είπε…
θα ηθελα και εγω να συμετεχω στον διαλογο σας ,οχι δεν εχω ινομυαλγια ,η γυναικα μου και εγω εχουμε ενα εναλλακτικό θεραπευτήριο και θα ελεγα οτι στις τρεις πςεριπτωσεις που μας επισκέφτηκαν με ινομυαλγια και οι τρεις λυτρώθηκαν, η μια εξ αυτων 100% δεν δίνουμε φάρμακα δεν εχει καμια παρενέργεια η θεραπεία μας και τα αποτελεσματα ειναι ορατα ισως και απο την πρωτη επισκεψη. σας ευχαριστω και καλο κουραγιο .
Ο χρήστης Leda είπε…
Σας ευχαριστώ για τη συμβολή σας και χαίρομαι για τα αποτελέσματα που είχατε σε ασθενείς με ινομυαλγία.
Αν θέλετε μπορείτε ίσως να απευθυνθείτε στον επίσημο φορέα πλέον: Πανελλήνιο Σύλλογο Ατόμων με Ινομυαλγία στη σελίδα του στο facebook. https://www.facebook.com/PANELLHNIOS.SYLLOGOS.INOMYALGIAS.ARENA


Λήδα Αβούρη
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Καλησπέρα,εδώ ένα εξαιρετικό,νομίζω,άρθρο στα αγγλικά για την ινομυαλγία: https://www.painscience.com/articles/fibromyalgia.php


Bασίλης
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Γειά σας, θα ήθελα να ρωτήσω αν η ινομυαλγία μπορεί να προκαλέσει και φωνητική κόπωση.Δηλαδή αίσθημα κόμπου στον λαιμό και δυσκολία-κόπωση κατά την διάρκεια της ομιλίας αλλά και μετά.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Καλησπέρα το lodode βοηθαει
Ο χρήστης EFI είπε…
καλησπερα. Μολια ανακαλυψα το blog. Μερχι στιγμης δεν εχω επισκεφτει καποιο γιατρο....αλλα με αυτα που εχω διαβασει νομιζω οτι πασχω απο ινομυαλγια γιατι εχω αρκετα απο τα συνηθη συμπτωματα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μαρτυρίες ανθρώπων

ΖΩΝΤΑΣ ΜΕ ΙΝΟΜΥΑΛΓΙΑ